Knižní barbar počtvrté aneb zlomte vaz!

Než jsem sepsala nový díl knižního barbara, musela jsem některé čtenáře nechat vychladnout. Bylo nepříjemné plížit se se svými knihami stíny jako nějaký zločinec, zatímco jste si brousili nože a ostřili vidle. 

Už jsem měli možnost číst o tom, že namísto záložek používám cokoliv, co mám při ruce - krom jídla. To nepoužívám, protože pokrmem by se nemělo plýtvat a taky, jó, máte pravdu by to asi určitě zašpinilo knihu. Ehm... 

Mimo jiné jsem poukázala na to, že ne každý knižní barbar dokáže ocenit knihovničky. Resp. používá je spíše jako klece, protože tam svá díla nahází jako divokou zvěř a vůbec si s nějakým pořádkem nebo rovnáním nedělá hlavu. 

při třetím knižním barbarovi jsem se vám svěřila se svým největším hříchem. Bylo to pro mě těžké a ne každý to pochopí, ale podle vašich reakcí nejsem hříšná jen já a tak byste ty ostré předměty měli zas raději sklonit a nahradit je nějakou skvělou četbou, protože právě přicházím se čtvrtým dílem knižního barbara! 

Pojďte se děsit a smát spolu se mnou, drazí Meziřádkaři! :o)

Znáte to. Držíte v ruce brožovanou knihu, máváte s ní, protože je horko a snažíte se ji použít jako vějíř, protože vážně krásně ochlazuje, když už vás tedy neoslňuje svým příběhem. A pak to najednou přijde. Máte toho hlavního hrdiny natolik plné zuby (protože se chová jako dítě a vůbec netuší, že ho sleduje vrah nebo miluje vlastní sestra), že mu prostě zlomíte vaz. A to doslova! 

Wish mi tento hřích okomentovala slovy: 

"Ti, co prokřupávají hřbety, jako by lámaly vazy." 

A tak přátelé, přiznávám se, občas i já nějakému knižnímu hrdinovi či hrdince zlomím vaz... Hlavně Destrukčnímu deníku, na který jsem si dokonce vzala i pilku na železo a přejela ho autem. Ona ta potvora ne a ne povolit! 

Konečně deník, s kterým se nikdy nudit nebudete! Světový bestseller nyní i pro české tvořitele a kreativce! Destrukční deník je pro všechny, kteří si vždycky přáli vést si deník nebo skicář, ale měli potíž s tím začít, pokračovat, nebo ho dokonce dokončit. Jeho autorkou je kanadská konceptuální umělkyně Keri Smithová, která se zaměřila na výrobu kreativních deníků, a donutí vás podívat se na svět z jiného úhlu pohledu. V téhle knížečce najdete nesmírnou sbírku nápadů, jak ji zničit (pardon, kreativně vyzdobit!). Nebojte se trhání, polévání kávou či jiných destrukčních metod, tahle kniha je k tomu určená! Destrukce je hra!
Vydalo nakladatelství CooBoo


Zdroj: Instagram Svět mezi řádky


A teď už zas můžete vzít nože a lopaty. Adresu znáte a pokud ne, tak moje sokyně Wish vám ji jistojistě ráda prozradí. 

Uvidíme se na zápraží a zatím... zlomte vaz! ,o) 

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.