Psychologický thriller a realistická young adult

Dnešní přírůstky jsou netypické. Ne žánry knih, ale nakladatelstvím, pro které je budeme recenzovat. Jednorázová spolupráce, kterou jsme navázaly, se týká nakladatelství Leda (FB). Není to však proto, že bychom těch knih neměly dost. (Spíše naopak. Tento rok chceme umírnit recenzní výtisky a dát více prostoru knihám vlastním.) Níže popisované tituly nás ale zaujaly natolik, že jsme se nakladatelství zeptaly, zda by nestálo o recenzi. E-mail jsme psaly ke konci minulého roku a odpověď nám přišla až teď. Už jsme s ní ani nepočítaly. A pak se nám ozvala paní z Ledy s tím, že se náš dotaz dostal do spamu a zda máme o knihy ještě zájem. A jelikož pro nás byly opravdu lákavé, odpověď byla jasná.😊 Obě knihy určitě znáte. Svého času prosvištěly knižní sférou a plno blogerek na ně psalo recenze.


V mlze - Caroline Eriksson




V mlze jsem okukovala od té doby, co u Ledy vyšlo. Vídala jsem ho dost často na blozích, ale přesvědčovala jsem se, že je to zas další knižní vlna a ve skutečnost nepůjde tak skvělý titul. Jenže ta anotace mě k sobě vábila tak dlouho, až jsem neodolala.😊 Momentálně jsem v polovině a zatím to vypadá, že krok vedle to nebyl. Na závěry je ale ještě brzo, takže se necháme překvapit. Jinak knížka není žádný drobek, což mě ale potěšilo. Ten rozměr se mi moc líbí. Skvěle padne do ruky a graficky a barevně je velice pěkně zpracovaná. /w/

Anotace:
Z VÝLETU NA OPUŠTĚNÝ OSTROV…
Prázdninový výlet zavede Gretu, Alexe a čtyřletou Smillu přes jezero Maran (Přízrak) – opředené mýty a záhadami – na malý opuštěný ostrov. Alex s dcerou se vydají mezi stromy, Greta se v zasněné náladě zdrží na pobřeží…, a když se manžel s dcerou nevracejí, vydá se za nimi: určitě se zabrali do hry a zapomněli na čas. Volá je a horečně prohledává ostrov, je to ale marné. Více informací.


✴✴✴



Běsnící světlo - Estelle Laure



Tahle kniha moji pozornost přitáhla jak obálkou, tak názvem. Obojí mi vyznívají lehce duchovně a přitom slibují cosi ďábelského. Anotace se mi zalíbila hlavně proto, že mám ráda romantické knihy, které nejsou jen o lásce samotné, ale nabízejí i něco navíc. Romantika v Běsnícím světle nepůsobí alespoň podle popisu jednoduše a vypadá to, že by v knize mohlo jít o mnohem více než jen o vztahovou zápletku. /ch/

Anotace:
DO KRAJNOSTI VYČERPANÁ
Lucille dovedou potrápit hluboké duševní zmatky, až neví kudy kam. Její rodiče selhali a ona se ze dne na den ocitla bez pomoci sama s malou sestrou. Musí čelit zraňujícím aspektům lidské existence, zvlášť když si dala slovo, že malou Wren udrží ve své péči. Není to nejlepší doba pro osudovou lásku a ještě k tomu má Digby svoji dívku, Lucille ale ví s naprostou jistotou, že jestli nic nepodnikne, ztratí kus svojí duše a bude navždycky litovat. Více informací.


✴✴✴



Četli jste? Určitě nám dejte dolů do komentářů vědět a klidně připojte i odkaz na vaše případné recenze. 😊




Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.