Vyhodnocení soutěže Elementum

A máme tu vyhodnocení soutěže o fantastický román ELEMENTUM, jehož výtisk nám do soutěže věnovalo nakladatelství Epocha - právě toto nakladatelství, podporující české autory, přišlo s nápadem soutěže o tuto horkou novinku! A já věřím, že si jeden z vás toto neobvyklé dobrodružství s živly rozhodně užije! 

Pokud toužíte dostat pod stromeček nějakou krásnou knihu, neváhejte se mrknout na stránky nakladatelství Epocha, kde si můžete objednat nejen Elementum, ale také další lákavé tituly. ,o)


A teď už k vyhlášení. Fantasy dobrodružství Elementum vyhrává...



...PetraAlexis! 


Gratulujeme! 


Odpověď výherkyně na otázku: Jaký živel byste chtěli ovládat a proč?  
Vodu, která je důležitá pro přežití, plus bych s ní mohla např. snadno hasit požáry.


Jelikož já jsem grafomanka, tak sčítání hlasů a losování se ujala Wish - případné reklamace v případě nevýhry tedy házejte přímo na ni. Já jsem z obliga, já jen píšu příspěvky. :o)) Děkujeme všem za účast, za sdílení i čas, který jste soutěži věnovali. 

Pokud jste nevyhráli, nezoufejte, právě máme Vánoční nadělování knižních balíčků a příští rok vás určitě znovu budeme těšit dalšími krásnými soutěžemi, jak na našem Světě mezi řádky, tak i na projektu Podporujeme české autory. Kde si mimochodem můžete přečíst nejen recenzi na dílo Jiřího Dittricha - Elementum, ale také rozhovor s autorem a knižní tipy. :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.