Dramatické romány pro dívky i ženy

Máme ohromnou radost z nové spolupráce s Euromedia, protože mi od nich dnes přišli krásné knihy! Euromedia je společnost vlastnící síť nakladatelství, pod kterou patří Knižní klub, Ikar, Yoli, Universum a Odeon. Takže spousta nakladatelství, která vydávají opravdu krásné knihy. Mně v úterý přišel balíček, ve kterém na mě čekaly dvě krásky. 

Vybrala jsem si je z velkého množství knih, které mě opravdu zajímaly a myslím, že výběr byl správný. Ačkoliv jsem dnes kontrolovala hodnocení na databáziknih a překvapilo mě, jak je jedna kniha hodnocená. Trochu vyděšená jsem se pustila do čtení (však víte, jak netrpělivá čtenářka jsem, co se týče úžasných knižních světů) a naprosto mě to pohltilo! Nečekala jsem, že až takhle, protože to vlastně není přímo můj žánr, ale za dnešek jsem stihla zhltnout skoro polovinu knihy a prostě... To je čtivo, které mi neskutečně dělá radost. Je plné malých indicií, díky kterým čtenář může tápat spolu s hlavní hrdinkou! A já takové knihy přímo zbožňuji. No, více vám řeknu v recenzi, ale zkrátka a dobře, vybrala jsem si správně. :o)

A nyní se pojďme podívat, jaké krásné kousky mi z Euromedia vlastně přišly. Moc za ně děkuji a můžete si být jistí, že se o své dojmy brzy podělím, drazí knihomilci. :o)




U první knihy je obálka matná a lesklá, tey ti barevní ptáci, kteří na menších fotografiích vypadají jako kreativní fleky, jsou lesklé plochy. Knižní obálka v sobě skrývá tvořivost i emoce, zaujala mě na první pohled. Anotace hned na druhý a obsah je prozatím naprosto úžasný. 

Chci jen varovat, že v tuto chvíli, kdy tento článek publikuji, mám už knihu přečtenou, jelikož náš publikační plán je trochu víc narvaný a jsme díky tomu o pár dní ve skluzu. Takže knihu jsem četla celkem tři dny, protože nebylo moc času, ale kdyby bylo, stihla bych to mnohem rychleji, protože byla neskutečně čtivá. Nu, více v recenzi, která se objeví brzy. :o))

Byla jsem tu - Gayle Forman




Anotace: 
Cody a Meg spolu vyrůstaly téměř jako sestry. Byly nejlepší kamarádky, věděly o sobě všechno… nebo si to Cody alespoň myslela. Megan je totiž mrtvá. Spáchala sebevraždu. Zdrcené Cody zůstane jen hluboký smutek a plno nezodpovězených otázek, protože nemá nejmenší ponětí, co se muselo dít, aby to Meg donutilo k tak tragickému, definitivnímu činu. A co víc – jak je možné, že ona sama neměla nejmenší tušení, co kamarádka prožívá? Pouští se tedy do složitého rozplétání motivů, které Meg k sebevraždě přiměly. Postupně vycházejí najevo nové skutečnosti, s nimi se však vynořují i další otázky. Kdyby Meg věděla, jak její sebevražda zasáhne rodinu, spáchala by ji? A může vůbec člověk v tak bolestném stavu, kdy mu možnost, že si vezme život, připadá jako jediné řešení, pochopit následky svého činu?

Nakladatelství: Yoli
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2015
Žánr: Literatura světová, Romány pro ženy
Orig. Název: I Was Here
Počet stran: 272




Druhá kniha má trochu hrubší obálku, což se k anotaci i názvu hodí, protože mám pocit, jako bych dokázala pohladit děj, který ke svým čtenářům nebude zrovna milostvý, ale pořádně nás protáhne temnotou. Tato kniha mi učarovala svou anotací a upřímně, trochu se bojím, jak to všechno, co nabízí, zvládnu, ale za žádnou cenu si příběh nenechám ujít. Je to prostě... neskutečně lákavé, no, posuďte sami! :o)

Tmavé stěny Willardu - Ellen Marie Wisemman



Anotace: 
Izzy je sedmnáct a je poloviční sirotek. Žije u pěstounů a okolnosti smrti jejího otce jsou víc než tragické. Nešťastná dívka najde vítané vytržení, když v místním zrušeném psychiatrickém sanatoriu najde starý deník. Objeví v něm okno do své vlastní minulosti. – Claře Cartwrightové bylo v roce 1929 právě osmnáct let. Zmítá se mezi autoritativními rodiči a láskou k italskému přistěhovalci. Když odmítne vnuceného ženicha, nechá ji otec zavřít do soukromého útulku pro duševně choré… I když se Izzy musí porvat s potížemi spjatými s novým životním začátkem, Clařin příběh ji stále poutá k dávné minulosti. Pokud Clara opravdu nebyla duševně nemocná, může to nějak objasnit i Izzyino trauma? Pátrání po Clařině osudu přiměje Izzy přehodnotit vlastní životní rozhodnutí – s šokujícími důsledky.

Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2016
Žánr: Literatura světová, ROmány pro ženy
Orig. Název: What She Left Behind
Počet stran: 352




Tak co říkáte na knihy, na které se třesu? ,o) 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.