Únorové půjčování

Ne, že bych měla všechno z Lednového půjčování už přečtené, ale znáte to... :) Objeví se nějaká ta rezervace a na vašem seznamu přibudou další knížky, které byste si rádi přečetli (a že se ten seznam rozrůstá neskutečnou rychlostí :D ), a byli byste neradi, kdyby vám je někdo v knihovně vyfoukl pod nosem. 

Musím říct, že jsem se držela hodně zkrátka, když jsem šla první polovinu lednových výpůjček vrátit. Pomohl mi v tom taky fakt, že plno knížek v tý naší knihovně vždycky nemůžu najít, přestože mám zapsáno i číslo knížky. Občas ten systém úplně nechápu. No, nic... :) Konec okecávek. Pojďte kouknout, co jsem si to teda půjčila.



O Spolku přátel krásné literatury a bramborových koláčů jsem donedávna neměla vůbec ponětí. Narazila jsem na ni nedávno v jedné knižní skupině na FB a název mě hned zaujal. Jak jinak. Sliboval čtení o knížkách. :) A podle anotace to taky určitě splní. Sice se knížka odehrává za druhé světové války a je pravda, že období světových válek zrovna nevyhledávám, ale ani to mě neodradilo. Mám teď období, když ráda zkouším nové žánry a typy knížek. Popravdě jsem myslela, že je knížka už starší a překvapilo mě, když jsem zjistila, že originál vyšel v roce 2005. Vyprávění probíhá formou korespondence, což je určitě ozvláštnění. Jestli příjemné nebo ne, to se uvidí. :)



Ostrov lhářů jsem měla rezervovanou už někdy od podzimu a teprve teď se ke mně dostala. Byla jsem opravdu zvědavá, jestli ten humbuk kolem ní byl oprávněný nebo ne. A taky mě lákalo zpracování a děj plný lží a tajemství, které slibovala. Už jsem ji stihla přečíst. Popravdě z ní mám smíšené pocity. Více se dozvíte v recenzi. (později ZDE)



Na Solitaira jsem narazila náhodou v poličce volného výběru. O knížce jsem už kdysi četla, ale jelikož to nebyl opět můj žánr, odsunula jsem ji někam do pozadí. A teď jsem měla chuť přečíst si ještě nějakou knížku pro mladší ročníky, tak jsem po ní sáhla. Cynická blogerka, knížka bez zbytečného cukru a nějaké to tajemství, díky kterému se z hrdinky Tori stal tak nějak outsider. Jsem zvědavá, co se z knížky nakonec vyklube.



A moje obligátní věta na závěr: To je pro dnešek vše. :) Vy mi dejte do komentářů vědět, jestli knížky znáte, jestli jste některou z nich četli a pokud ano, co na ni říkáte. Popřípadě, jestli jsem vás na některou z nich nalákala. :)


2 komentáře:

  1. Knihy vyzerajú super, rada by som si prečítala Solitaire, už som o nej dosť počula :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni právě moc v tom knižním světě nenarážela. Nejspíš proto jsem na ni úplně zapomněla. No, jsem na ni zvědavá. Hodnocení na databázi knih je takový rozporuplný.

      Vymazat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.