Novinky z Levných knih!




Skoro po dvou měsících jsem se opět dostala do Prahy a mohla tedy naběhnout do Levných knih, abych zjistila, jaký novinky se v nich objevily. Jak už jsme zmiňovala v Povánočním nákupu, mám teď opět své období shromažďování nových a nových knížek, a tak i když jsem předem nestudovala recenze a hodnocení, musela jsem si něco z návštěvy LK odnést. Popravdě už dlouho jsem si nekoupila knížku, na kterou bych poprvé narazila právě až v obchodě a netušila o ní prakticky nic. :)

První knížka pro mě nebyla zase tak neznámá. Na Nefilim jsem se na e-shopu LK dívala už před vánočními svátky a zvažovala, jestli si jí pořídit nebo ne. Lákala mě švédská autorka, slibované napětí a vraždy, reálie současného Stockholmu a popravdě taky obal. ;) Naopak mě trochu odrazovalo nejenom nižší hodnocení, ale hlavně jsem si nebyla jistá tématem Greenpeace a biblickými prvky. Proto jsem se rozhodla, že si knížku půjčím v knihovně. Podařilo se mi ji dokonce sehnat i jako e-book. Jenže když jsem ve středu vešla do LK a uviděla ji na vlastní oči...



Jak vidíte, neodolala jsem. No, nechte ji tam za 39 Kč! Samotná autorka Åsa Schwarz popisuje svoje knihy jako směsici krimi, hororu a mystiky. A to zní podle mě opravdu lákavě! Takže uvidíme, jaké bude zpracování. Pozn.: Ten obal je prostě boží! :D



Druhou a zároveň poslední (přece jen jsem se snažila držet, abych neskoupila kde co :) ) je Malá ručka od Susan Hill. Její horor Ženu v černém, která byla i zfilmovaná s Danielem Radcliffem v hlavní roli, je poměrně dost známý. Dokonce bylo napsáno volné pokračování (Žena v černém - Anděl), kterou si vzal pod taktovku anglický spisovatel Martyn Waites. 



Malá ručka byla ještě větší sázka do loterie. Nikdy jsem o ní neslyšela, takže jsem netušila, jak je hodnocená. I když naděje o extra hodnocení jsem si zrovna nedělala (přestože ne vždy se podle toho dá řídit), knížka mě zaujala svým duchařským tématem. Zpustlé staré sídlo, duch malého dítěte, tajemné prostředí a hrůzy minulosti. No, nenavnadilo by vás to? Mě tedy rozhodně! :) Knížka je sice takového jednohubkového formátu, takže nemůžu čekat kdovíjak propletený a složitý děj, ale za zkoušku mi stála. Už proto, že zrovna moc duchařských knížek neznám. (Pokud vy jo, určitě neváhejte napsat komentář.) A pak taky ta cena. Další krasavice do knihovničky za 39 Kč. :)



Tak to byly moje knižní úlovky z LK. Zaujaly vás? Na jaký knížky z LK si brousíte zuby vy? Nebo už jste si něco pořídili? Pochlubte se v komentářích a inspirujte mě k dalšímu provětrání peněženky. :D

4 komentáře:

  1. Do LK jsem se už delší dobu nedívala :D asi bych tam měla opět zavítat. Knížky vypadají zajímavě. Doufám, že se ti budou knížky líbit. :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že jsem se při výběru úplně nesekla. :) Určitě do LK zase koukni. To je nejlepší obchod pro nákupy naslepo. :)

      Vymazat
    2. :) Přesně :D rozhodně mě tolik nemrzí, když se mi nelíbí knížka, kterou jsem koupila za 40 Kč než knížka, kterou jsem koupila za 350 Kč :)

      Vymazat
    3. Právě. :D Navíc je to fajn na experimentování. Díky těm cenám si člověk může otestovat i žánry, který běžně nečte, nebo objevit autora, do kterýho by v klasickým knihkupectví neinvestoval. :)

      Vymazat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.