Knižní děvka potřetí!

A je tu pokračování zpovědi levné coury, která je platonicky zamilovaná do spousty a spousty knižních hrdinů. 

Není nad to, když můžu popadnout knihu a ponořit se do světa, kde mě přivítá s otevřenou náručí neexistující mužský, které je okouzlující, úžasný, cnostný a bůhví, co ještě. A je to právě o tom. V románech se píše o mužích, které mezi skutečnými smrtelníky nenajdeme. 

Dneska jsem se s Vámi zas podělila o své miláčky. Jsou mezi nimi i ti Vaši? :o)

Thomas Cale

Můj objev, o kterém bych tu dnes chtěla psát jako o prvním, je už nějakou dobu starý... Tedy mnou přečtený, ale beztak se k němu stále vracím, protože mi takové charaktery imponují a zbožňuji jejich příběh. Thomas Cale je kluk. Rozhodně ne muž, ale kluk kolem čtrnácti let, který je vychováván v jakémsi klášteře, kde dbají na to, aby uměl bojová umění a dokázal myslet strategicky. On je podle nich totiž vyvolený, který pomůže bohu pročistit svět... Ale Cale má svůj vlastní rozum a rozhodne se pro svou cestu, kde také potká svou lásku. Kniha sice není plná romantiky, ale spíše boje a strategií, ale i přesto si Thomase Cala nejde nezamilovat. Takže pro to je dnes jako první v mém výčtu. Protože dětství a dospívání pro něj byl jeden velký teror a jeho zbytek života se bude ubírat podobným drastickým tempem... 
Zdroj


O Thomasi Calovi si můžete přečíst v sérii 
Cale
od Paula Hoffmana, který sepsal o jeho příběhu tři knihy: 

Levá ruka boží
Čtyři poslední věci
Tlukot křídel smrti

Zane

Na druhém místě je mnou zbožňovaný frajerský upír Zane, který je tajemný, hříšný a prostě bastard na řetěz k posteli. Opravdu hrozně se mi líbí, jakým způsobem ho autorka napsala. Je to lamač srdcí a není divu, že uloupil to mé. Pokud se chcete zamilovat, tak on je tutovka, jackpot a bankrot dohromady, protože se mu nedá odolat, i když netušíte, jestli je to opravdu lump nebo si na něj jen hraje. 
Zdroj

Zanea, mého miláčka, lze potkat jen v sérii 
Deníky Sukuby
které má na svědomí autorka Jill Myles. Podařilo se jí napsat erotickou četbu a spojit ji s mou oblíbenou archeologií, upíry, anděli a neotřelým humorem a počestností hlavní hrdinky a hromadou krásně propojených tajemství. Je nad slunce jasné, proč tyto knihy zbožňuji - odpočinková četba na míru. 

Páni mají radši Sukuby
Sukuby to rády horké
My Fair Sukuba
Sukuby jsou věčné


Charlie

Charlieho jsem si zamilovala z myšlenek a vzpomínek hlavní hrdinky. Byl to takový ten typ muže, který by mohl existovat i v realitě. Ale ke všemu se kolem něj začalo motat tajemství, které skrýval. Naprosto dokonale napsaný román dokreslil představu Charlieho a není tedy divu, že jsem se do něj zamilovala až po uši. Můžu jenom doporučit, protože takhle fantastický román jsem opravdu dlouho nečetla. Aby se člověk zamiloval pouze ze vzpomínek na danou osobu, tak to už chce opravdu umět psát a autorka to umí. 

Zdroj


Ruth Newman svůj um při psaní 
Společenství stínů 
nijak nešetřila a opravdu je to znát. Úchvatná četba. 

Ridge

Tento hrdina je neslyšící, který hraje na kytaru. Pro mě něco neuvěřitelného, ale proč by nemohli být jako my, prostě normální a chtiví jít za svým snem? Hrdina si nepřipouští, že by byl jiný a to se mi na něm líbí. Dokáže si užívat života a zamilovat se. Má svou přítelkyni, které je věrný, ale když se seznámí s hlavní hrdinkou, pochopí, že si možná vybral špatně, protože právě Sydney je pro něj ta práva. Poznal ji ze všech úhlů, ale nepodvedl svou dívku. Toho si na Ridgeovi cením. Příběh však pokračuje... Zůstane Ridge s Mary nebo pochopí, že chce opravdu žít jen po boku Sydney? Já můžu říct konec jednoznačně. Zůstane se mnou. Zamkla jsem ho stejně jako ty ostatní ve svém srdci a mysli. :o) 

Zdroj

O Ridgeovi si můžete přečíst v knize 
Maybe Someday.
 Romantika od C. Hoover nikdy nezklame, takže se nebojte, že to bude ztracený čas. ,o) 

Michael

Tak tento uličník, ano uličník, protože jsem si ho oblíbila už, když byl na mentální úrovni tak tří až čtyřletého dítěte. Byl totiž po nehodě, která ho dostala do takového stavu. A Paige, hlavní hrdinka, se o něj starala. Michael byl okouzlující dítě v těle dospělého. A přelom zamilování nastal, když se skutečný dospělý muž probudil ze svého spánku a nahradil tak svůj dětský id. Zbytek knihy už je potom není tak originální, ale první půlka byla opravdu neskutečně čtivá a zajímavá, takže není divu, že si mě Michael získal jako dítě a poté i jako dospělý mužský, který ví, co chce a nebojí si to vzít.

Zdroj


Pokud si chcete knihu, kde je Michael Bavett, přečíst, stačí zabrousit do série 
Bavettovi 
od české autorky K. Petrusové. První díl je celkem dobrý, třetí je nudný a do druhého jsem se zatím nepustila, ale jedničku, ve které je malý i velký Mike, mohu doporučit. :o) 

Nebezpečná láska
Nepřítel mého nepřítele
Zakázaná přitažlivost

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.