Jsem knižní děvka!

Znáte to. Vezmete si knihu, ponoříte se do jejího světa a oblíbíte si hlavního hrdinu (nebo i vedlejšího) natolik, že se do něj regulérně platonicky zamilujete. Kdyby to bylo jednou, tak si říkám, dobře... Ale když je to skoro každou chvíli, tak si jako čtenářka připadám fakt jako knižní coura. 

Když píšu své lepší polovičce Wish, že jsem bláznivě zamilovaná, tak její reakce zní: "Už zase? A do kterého knižního hrdiny tentokrát?" Protože už mě vážně zná. Je to každou chvíli. Možná i ob knihu. :o))

Manžel už se tomu směje, když mě vidí vzdychat nad nějakou postavou a upřímně je rád, že jsou to jen nějací napsaní panáci, jak tomu říká on, než kdyby to byl někdo z masa a kostí. Tak to zas ne. V reálném světě mám jen toho jednoho, dokonce svou první lásku, se kterou jsem už deset let (A rok jsme svoji). Ale jakmile jde o knihy, tak to moje láska prostě nemá hranice. 

Máte to podobně? Znáte ten pocit bláznivé platonické lásky, která Vám kouzlí motýlky v břiše při pouhým čtení o svém nejnovějším objevu? 

Kdo jsou ti moji milovaní, které mi po celou dobu čtení jejich světa (nebo dokonce i na nějaký ten měsíc) ukradnou srdce?

Bratři Maddoxovi

Tak kupříkladu krásný a divoký motorkář Travis, který pro ránu nejde daleko, ale holkama je obletovanější víc než bidýlko. Poznali jste Vzteklého psa Travise Maddoxe? Nemluvě o jeho bratrech, kteří jsou taky k pomilování, takže... Ano, přiznávám se, Maddoxovci jsou prostě moji miláčci. A podle všeho nejen moji, že? ,o)) 

Zdroj

Přečíst si o nich můžete v knihách od autorky Jamie McGuire:

Krásná katastrofa
Učiněná katastrofa
Nádherná svatba (novela)
Sladké zabudnuti
a v dalších, prozatím nepřeložených, dílech...



Remington "Uragán" Tate

Nebo dokonce i Remy byl chvilku mou láskou, ačkoliv jsem si knihy představovala úplně jiné (lepší, ne prvoplánově vlhké) a hlavní hrdinka Brook mi lezla na nervy tak, jako žádná jiná. Ale ano, Remyho jsem si zamilovala... 

Zdroj

Potkáte ho v sérii V ringu od autorky Katy Evans, ale obávám se, že pokud budete očekávat něco víc než jen erotickou sérii, budete zklamaní. 

V ringu
Šance
Remy


Bratři z Bratrstva černé dýky

Znáte Rhage? Je to upír, který žije asi už třista let a samotná stvořitelka jejich rasy na něj uvalila prokletí, protože Rhage byl a je velký svůdník, ale provinil se svou výbušností a lehkovážností. A teď? Je z něj neuvěřitelný chlápek, který má prořízlou pusu. Dokáže být tak upřímný, až to není možné a při tom je naprosto okouzlující. Přezdívají mu Hollywoode, protože je z Bratrstva nejkrásnější a každý ho přirovnává k filmové hvězdě. Ale jemu je to fuk. Prostě by rád byl sám sebou, bez toho prokletí a neklátil denně dvě až tři ženský, který se ho ani nezeptají na jméno. Když potká Marry, tak to s ním pořádně zamává a dokáže jí nadbíhat, dokáže ji svádět a dělat pro ni první a poslední. Je to asi ten nejromantičtější drsňák, o kterém jsem měla tu možnost číst... :o)

Zdroj

Série 
Bratrstvo černé dýky 
(13 dílů a stále nejsme na konci) od autorka J. R. Ward je plná romantiky, lásky, ale také nebezpečných upířích válečníků, kteří jsou neuvěřitelně nadaní v oblasti boje i erotiky. Je to červená knihovna, která má podle mého hodně navíc a ještě je tvrdší díky násilí a brutalitě, se kterou se v knize setkáváme. Musím dodat, že je to svět přímo stvořený pro mě, takže není divu, že veřejně zbožňuji bratry. Zejména Rhage, Qhuinna, Zsadista, Vishouse, Rhevenga a Xcora. Ano, vypadá to na pořádnou grupe-love, ale nedá se jim odolat. 


Lucas Maxfield

Lucas je tajemný kluk, který Jacqueline zachránil před znásilněním. Do té doby si ho vlastně ani nevšimla, ale pak... jako by byl všude. A přitom je to takový flákač, se zdá. Ale on si postupem příběhu získá každou, protože uvnitř sebe má bolestivé místo, díky kterému je z něj dokonalý kluk, který dokáže brát ohledy na ženu a její potřeby... Ano, ano, zkrátka kluk z knihy, kterého mezi běžnými smrtelníky fakt nenajdete. Asi už chápete, proč jsem do něj blázen. :o))

Zdroj

Další ze žánru New Adult je Lucas z knihy 
Easy 
od autorky Tamary Webber, která se zasloužila o to, že kniha je čtivá a vymyká se běžným adultkám, protože Lucas skrývá temnou minulost. Hodící se a meze nepřekračující tajemství všemu dodává ten pravý šmrnc. Ten kluk je sice trochu superman, ale je k sežrání svým chováním. 

Heath Luck a James Stark

Heath je normální člověk, se kterým Zoye chodila, než ji označili. Zná ho od malička a vždycky to byl milý kluk s gentlemanskými způsoby, ale poslední dobou je to frajer, kterého má plné zuby... Jenže co když se zas změní a bude z něj ten super kluk, který jí říkával Zo a podával papírový kapesníky, když jí zas teklo z nosu?

Stark, upíří mládě, kterému neřekne nikdo jinak než příjmením, je zamlklý a když už o sobě něco řekne, je to tedy síla. A bohužel se mu nevede dobře a nejdřív se rozhodne špatně, takže když se později rozhoduje pro správnou věc, je z něj každá naměkko včetně mě. Je to kouzelník s lukem a šípem a když se zaslíbí Zoye, není pochyb o tom, že ho čtenářky budou zbožňovat.

Zdroj

Znát originální upíří sérii 
Škola noci 
(12 dílů plus 4 novely) od autorek Castových by v dnešní době asi měla být povinnost, protože bez Zoye a jejích přátel si svět už asi ani nedokážu představit. A k tomu jsem bláznivě zamilovaná do Heatha a Jamese Starka, jejích dvou kluků, kteří jsou prostě každý jiný a přitom oba skvělí. 



A to je jen pár těch hlavních. Když se podívám na početnost svých knižních lásek... No, je jich plná knihovnička. Kolikpak knižních lásek máte Vy a kteří to jsou? :o)

5 komentářů:

  1. No zhodujeme sa!! :D Maddoxovci sú najlepší na svete, hlavne Travis, ale bože všetci do jedného!!! :3 :3 No a Remy, to je ďalší skvelý chlapisko, podobne ako všetci mužskí od autorky :D
    Lucas mňa osobne veľmi neuchvátil, ale bol milý. Ja milujem aj Patcha od Beccy Fitzpatrick zo Zavrhnutého, všetky mužské postavy od Samanthy Young :3 :3 Lásky ma ruinujú :D Toľkokrát zlomené srdco :(

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tak - 14 dílů bratrstva černé dýky - mí oblíbenci Vishous , Rehvenge , Quin and Blay a temní , čtyřka z Divergentní série , Will z Pekelných strojů , z Nástrojů smrti Magnus Bane , Loki - Boj o trůn a spousta dalších :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, Patch je taky zlatíčko! Do toho se pustím v pokračování Knižní děvky :o)) Tak knihy S. Young jsem neměla v ruce a prozatím se na ně nechystám, ale uvidím... Potřebuju nějaké navnazení. :o))

    Čtyřka je mazel! To souhlasím. :o)) A zbytek jsem ještě nepřečetla, takže mě to čeká. Ale počítám, že lásek ještě přibude spousty. :o)))

    Děkuji za to, že se se mnou dělíte o své lásky, holky. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má plnou náruč knižních hrdinů. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. zamilovaná do knižních hrdinů - to je pro mě prostě součást prožitku z knih :) takže Skleněný trůn, Škola noci, VA, knížky od Colleen Hoover a jí podobných.. prostě co knížka to láska :) a pravda je že člověka ta láska zasáhne víc když je zabalená do pořádnýho kusu chlapa s trochou (nebo i víc ;) ) té temnoty :) takže Remy, Travis (tak jsem mimochodem pojmenovala ntb na zákaldě knižní postavy :D ) a další.. <3 moje srdce je prostě Vaše kluci, Vaše knížní coura 5.0 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně řečeno, Jani. :o)) Můžeme si podat ruku. :o)) U knih se mi líbí, že ačkoliv je tucet žen zamilovaných do stejného chlapa, spíš je to sbližuje, než aby žárlily. XD To se v reálu fakt nestane. XD Leda tak u platonických lásek k celebritám. :o))

    OdpovědětVymazat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.