Čokoládový TAG - Wish

...aneb můj druhý TAGový pokus. :)




1. TMAVÁ ČOKOLÁDA - Kniha s temným tématem.
Opravdu temné téma (a na jen jedno) má knížka Viděl jsem peklo od maďarského novináře Tvrtka Vujityho. Od utajené kolonie malomocných v Rumunsku, se přes člověka bez tváře a životu v Černobylu dostanete k dětem s AIDS či ženě, která byla vychována jako pes. Těch témat je tam více a přestože jsem nečetla všechny, rozhodně můžu říct, že temné jsou všechny.


2. BÍLÁ ČOKOLÁDA - Oblíbená kniha (milá, pozitivní, humorná,...).
Hm, tak tady mě napadá třeba knížka S hlavou v oblacích pejru od Kateřiny Petrusové. Útlá knížka, která je přečtená raz a dva. Člověk se u ní pobaví a oddechne, i když je samozřejmě potřeba brát některé věci s nadsázkou. S tím se ale u takovýchto knížek tak nějak už počítá. :)


3. MLÉČNÁ ČOKOLÁDA - Kniha, od které jste se nedokázali odtrhnout. 
Abych neuváděla stejnou knížku jako v minulém TAGu (viz Moře klidu od Katjy Millay), vyberu "trilogii" Milénium od Stiega Larssona, kterou jsem četla před pár lety a v té době jsem ji opravdu prožívala i ve spánku. A pak ještě O holčičce, která si ráda hrála se sirkami (Gaétan Soucy). Tu jsem přečetla během dvouhodinové jízdy vlakem tam a zpátky a dočítala ji za chůze po cestě domů. :)


4. ČOKOLÁDA S KARAMELOVOU NÁPLNÍ - Kniha tak sladká, že jste z ní byli úplně ulepení.
Rozhodně třetí díl trilogie Fifty shades; tedy Padesát odstínů svobody od E. L. James. Ta byla ze všech třech dílů nejulepenější a zpočátku jsem si myslela, že se snad ani nedokážu dostat přes neskutečně cukrový začátek.


5. KIT KAT BEZ OPLATKY - Kniha, která vás v poslední době překvapila.
V poslední době jsem bohužel nečetla žádnou knížku, která by mě nějakým způsobem nějak zvlášť překvapila. Zmínit bych ale alespoň Archerův hlas od Mii Sheridan, ve kterém mě příjemně překvapila zajímavá a netypická hlavní mužská postava.


6. SNICKERS - Kniha, ze které jste šíleli.
Hodně jsem šílela např. u Otroka od Sylvy Lauerové. Vlastně si nepamatuju, že bych někdy předtím k nějaké postavě, tím spíš k hlavní, cítila tak silnou zášť hraničící opravdu až s nenávistí.


7. HORKÁ ČOKOLÁDA SE ŠLEHAČKOU A MARSHMALOW - Kniha, kterou byste si vybrali na poklidné čtení.
Tak klidné čtení určitě zažijete s knížkou Deníček moderního fotra od Dominika Landsmana. Odpočinete si a ještě se pobavíte. On se totiž otec na mateřské nevyskytuje tak často. A pokud ano, ne každý o tom začne psát blog, který následně díky úspěchu vyjde i knižně. :)


8. BONBONIÉR - Série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého (může oslovit široký okruh čtenářů).
Je mi jasné, že tady se budu pravděpodobně opakovat jako miliony dalších, ale bohužel mě kromě Harryho Pottera žádná jiná série nenapadá. Rozhodně ne z těch, které jsem měla možnost přečíst. A u HP jsem se dostala aspoň do první poloviny čtvrtého dílu. :)



...a jak byste odpovídali vy? Shodli byste se v některé uvedené knížce se mnou? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.