Recenze: VOJEVŮDCOVA VĚČNÁ TOUHA (Kresley Cole)

Majetnický válečník a svůdná valkýra v mystickém světě


„Wrothe, když vezmeš moc rozhodovat svobodomyslnému stvoření, které za poslední dva tisíce let nic jiného nepoznalo, nemůžeš se divit, že ji bude chtít zpátky za každou cenu.“





Anotace: 
Valkýra Myst Toužebná sedí v hradním vězení a čeká, jak dopadne boj dvou upírských armád o strategicky důležitý ruský hrad. Lepší než televize,  protože pro ni jsou všichni upíři nepřátelé, ale vůdce dobyvatelů upoutá její pozornost. Estonského generála armády upírů (přezdívaných Zdrženci) Nikolaja Wrotha krásná dívka, kterou našel ve vězení, naprosto okouzlí. Dokonce se zdá, že zájem není jednostranný. Ve velice nevhodnou chvíli se na scéně objevují další valkýry a Nikolaj může být rád, že vyvázne životem. Po pěti letech Nikolaj záhadnou ženu opět objevuje v New Orleans...

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2012
Žánr: Sci-fi, Fantasy, Romány pro ženy
Ze série: V říši Lorů (0,5)
Orig. název: The Warlord wants forever

Pozn. Novela nevyšla samostatně, ale je k přečtení v prvním díle Hlad jako žádný jiný. 



Musím se přiznat, že jsem tomu moc nedávala a to především, že jsem se obávala kýče a neoriginality, ale této novely se to vůbec netýkalo. Byla originální, zajímavá a nepřišla mi nijak přehnaná. Romantika se propojovala s vkusně napsanými erotickými scénami, násilnými rvačkami i tvrdostí a to je žánr právě pro mě. 

Trošinku mi to připomnělo Bratrstvo černé dýky. Snad tím, že hlavní hrdina se jmenuje Nikolaj Wroth, ale Myst ho oslovuje především příjmením. A také je to upír... I když lidský válečník, který byl na bitevním poli proměněn v upíra. 

Ovšem Kresley Cole pojala upíry a ostatní mystické bytosti po svém a to se mi na tom opravdu zalíbilo. Pokud mohu říct, tak ze začátku mě moc pobavilo, že Wroth, ačkoliv ho sváděla nádherná žena, trpěl impotencí... To jsem se i zasmála, jaký to byl zásah pro jeho ego. Ale je v tom důvod. Autorka má vlastní upíry. Druh, který nedýchá, nebuší mu srdce a žilami neproudí krev do té doby, dokud nepotkají svou nevěstu. Ženu, díky které se jim svět obrátí vzhůru nohama a přesně tak se to stalo i krutému generálovi, který ovšem má dostatek citu, aby Myst nezabil za to, jaké kousky mu provádí. 

Myst je valkýra, která se s upíry nesnese. Její klan je zabíjí. Bojuje proti různým démonům a podobným potvorám a jde jim to opravdu dobře. Jsou to velice brilantní válečnice a podmanit si je není lehké. Dá se říct, že je to takřka nemožné. Naproti tomu je zas Wroth velice majetnický upír, který by chtěl Myst pro sebe a ani vlastně neprve neví proč. Jelikož mi takoví v hrdinové v knihách imponují, líbilo se mi to. I ty erotické scény. Některé Vás znudí, ale tohle nebyl ten případ, byli kreativní a čišela z nich energie, takže proč ne. 

Celý děj je naplněný energií, blesky a napětím, které je velice příjemné a snadno se čte. Novela je neskutečně čtivá a je těžké se odtrhnout od světa, který autorka vymyslela, protože je opravdu kreativní a přesto má své hranice. 

Novela byla krátká, takže se nebyla možnost moc začíst a vžít se do postav. Poznat je natolik, aby se stali mými naprostými tutovkami, ale jsem moc zvědavá, jak to bude v prvním díle série V říši Lorů, kterou představuje kniha Hlad jako žádný jiný. Ke konci se o tom autorka zmiňuje a to se mi moc líbí. Nabudí to, i když jde jen o pár vět o hrdinech, které teprve poznáte. 

Nenašla jsem nic, co by mi nějak vadilo. Spíš jsem si u čtení příjemně oddechla a nemohla přestat, což u mě byl po dlouhé době záseku, kdy byl problém dočíst knihu, téměř zázrak. Takže pokud máte rádi takové drsné milence, nepřeslazenou, ale vkusnou romantiku, věřím, že budete rovněž nadšeni. :o)

Knižní obálka: 
Tak tato novela vlastně nemá v ČR vlastní obálku, ale je zařazena do knihy Hlad jako žádný jiný, což je první díl série V říši Lorů. 


Obálky s jiným zpracováním:

  

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.